reklama

Politické skúsenosti - čo s nimi?

Hneď na začiatok – nie som rozhodnutá, koho budem v sobotu voliť. Rozhodujem sa medzi Kňažkom a Kiskom. Toto nie je pre nikoho výzva, aby ich tu porovnával a prehováral ma, na ktorú stranu sa mám prikloniť, to si vyriešim sama, už som veľká, ovplyvňovať si choď dôchodcov, ale aj tí, súc poučení Mečiarizmom, už niektorí majú vlastné rozumy a dávajú si pozor na takých, čo im moc hučia do hlavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Riešim inú záhadu. Snažím sa prísť na to, čo je lepšie na tých, čo majú dlhoročné politické skúsenosti. Taký Hrušovský. Lebo akurát on to riešil na tej spoločnej debate, čo šla pred pár dňami na webe. Žije z našich prachov už celé desaťročia a čo mu tie tie jeho skúsenosti pomohli? Alebo nám? A takých si tu chováme stovky... Jasné, sú aj výnimky, Kňažko napr. Skúsenosti má a nemám pocit, že by mi niečo ukradol.

Ďalšia vec. Stále nerozumiem, prečo je horši človek, ktorý zbohatol tým, ze za vás kúpi produkt a vy ste mu to splácali neskôr a teraz rozdáva vaše peniaze s vaším dovolením chorým deckám, teda prečo je tento horši, nez všetci tí s politickými skúsenostiam, ktorí rozdávajú moje dane, bez akejkoľvek zmluvy so mnou, svojim kamarátom a rodine v kadejakých nástenkových tendroch a emisných kauzách, zamestnávajú a platia za moje peniaze každý boží mesiac celé Komjatice a bohviekoľko dedín ešte a bezostyšne kradnú MOJE a TVOJE prachy spolu s J&T a Pentou a kupujú si za ne hodinky za 10 tisíce Eur. Celý život robia pre štát, tak im to z mojich dani celý život platím ja. Priamo, či nepriamo. A títo sú lepši? Lepši ako človek, ktorý sa dožaduje toho, aby ste mu vrátili, čo mu dlžíte? Mne sa už stalo, ze som sa trápila s ľudmi, čo mi nechceli zaplatiť faktúru aj pol roka. A keby to bola vyššia čiastka, áno, pošlem aj exekútora. SU TO MOJE PRACHY. odrobila som si ich. Neviem prečo by mal prísť exekútor za mnou, že neplatím niečo ja, keď to nie je moja vina, ale vina toho, čo dlží mne. Tie peniaze, čo mi dlží mi predsa chýbajú. Či ja žijem zo vzduchu? Už dva krát v živote som požičala prachy, ktoré už nikdy neuvidím. Raz menšiu čiastku, to prežijem, ale keď niekomu zasponzoruješ svadbu, na ktorej nakoniec ani nie si... Neviem, prečo by niekto mal cudzím ľuďom len tak kupovať televízory. Ja som si od banky vzala o tretinu nižšiu hypotéku, než mi núkali, lebo nie ONI vedia, čo ja potrebujem a budem si môcť dovoliť splácať. JA som za seba zodpovedná. Som predsa dospelá.

Minule som sa v Pravde (kde píšu všetko možné, okrem pravdy a píšu to zrejme za nemalé peniaze) dočítala, že ak ste si od Quatra požičali X peňazí, vrátili ste za 4 roky Y, prerátala som, vyšlo mi asi tak 14% úrok. Potom bola veta, že keby bol úrok 36%, zaplatili by ste Z peňazí. Prečo keby? Tak bol 36% alebo nebol? Odkiaľ toto číslo? Videla som Ficovu prihlášku do KSČ na webe, obletela celú krajinu. Nevidela som nikdy zmluvu s Kiskom na 36%-tný úrok. Prečo? Kde je? Však ich musia byť tisíce!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BTW. Vy si overujete, či obchod, kde idete nakupovať vlastní kresťan, moslim, alebo jehovista? Prečo si niekto má overovať, či vydavateľstvo, kde ide vydať knihu vlastní scientológ? A o čo je svätý súdruh katolík lepší, než niekto, kto by mal za kamaráta bárs aj jehovistu?

Ja ešte stále váham medzi Knažkom a Kiskom. Je mi v podstate totiž jedno, kto z nich pojde do druhého kola. Ani taký Procházka by mi nevadil. Kňažko tiež nie je dokonalý, je trošku naivný, ale imponuje mi, že keď konečne, naveľa naveľa svoju chybu zistí, netvári sa, že to vlastne myslel inak a aj tak mal vlastne pravdu, ale dokáže priznať, že sa mýlil a urobiť všetko pre to, aby škody napravil namiesto toho, aby ich maskoval. Ale nešpinia ho, tak ho nemám prečo teraz rozoberať, nemám čo negovať, lebo o ňom až tak veľa vecí, s ktorými nesúhlasím nepíšu. Mne sa teda pozdáva, donedávna som bola presvedčená, že budem voliť jeho. Kňažko má neuveriteľný prehľad, vidí do toho, mám z neho pocit, že vie, čo a väčšinou aj ako, treba zmeniť. Ale to neznamená, že ma nevytočia až tak, že za toho Kisku predsa len nezahlasujem. Just. Lebo sú z neho takí posrakakaní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A nemám potrebu tu ani rozoberať Fica, bola by to strata času, kto ho neprekukol doteraz...

A čim viac ma tieto reči o Kiskovi nútia zamyslieť sa nad tým koľko politikov a iných hajzlov nás tu okráda oveľa viac, tým častejšie tieto útoky vidím ako snahu presne týchto hajzlov odpútať pozornosť od seba na tohoto človeka. Nie na iného, ale konkrétne presne na neho. Boja sa ho. Iného sa neboja až tak. Ja nemusím vedieť prečo. Stačí, keď to vedia oni, hentí zlodeji. Pomaly preto začínam mat pocit, že by bol najlepšou voľbou.. Možno je nás takých viac, alebo tie posledné prieskumy klamú...

A na záver, všimol si niekto, ze mi ti skúsení politici zobrali polovicu úspor v druhom pilieri a vrazili ich do prvého, ktorý je už milión rokov v mínuse? Pýtali sa ma? Nič som nepodpísala, žiadnu zmluvu mi o tom nedali pozrieť a predsa mi to pred mojimi vlastnými očami ukradli a ani nepoďakovali. Jednoducho mi tie peniaze zexekuovali. A to som sa ani s ničím neoneskorila. A vôbec sa za to nehanbia. Možno je lepšie tam mat aspoň jedného človeka, ktorý s takýmito praktikami skúsenosti nemá. Z tých mojich dvoch potenciálnych toto nespravil ani jeden, na rozdiel od Fica, a ani jeden pri ničom takom mlčky nestál, na rozdiel od Hrušovského, ktorý ani napriek svojim politickým skúsenostiam nevie, koho podporí, ak sa do druhého kola dostane Kiska a Fico. Hlavne, že vykrikuje, že to tu treba “odharabinizovať” a že preto sa teraz so Smerom J&T kamarátia. To teraz si si všimol, že tu máme Harabína a čo robí? Čo si nemal čas si to všimnúť predtým? Si bol zaneprázdnený zbieraním politických skúseností, či čo si to tam vlastne celé tie roky robil?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A mimochodom, Vážený pán Hrušovský, zrejme ste si pri svojom zbieraní politickyých skúseností nestihli všimnúť ešte jednu vec. Bol to práve Váš nový najlepsší kamarát, kto sa tiež pričinil o to, že Harabín teraz je tam, kde je, a že teraz máte čo vykrikovať.

Silvia Korenkova

Silvia Korenkova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som ja a inak to už nebude :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu