reklama

Zvláštny telefonát

Mala som nedávno zvláštny telefonát z telefónneho čísla 0948 753 222.- Pani Silvia Korenková?- Áno?- Tu je XY (akurát, keď tá milá slečna hovorila svoje meno, zašumelo to, ako keď niekto na jej konci stlačí MUTE) zo spoločnosti ABC (nepamätám si, ale bola to skratka z troch písmen). Vy máte druhý pilier a my by sme vás radi informovali o zmenách v dôchodkovom sporení.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

- Vy mi chcete niečo ponúkať alebo predávať?
- Nie, len vás chceme informovať o zmenách v zákone.
- Z akej ste spoločnosti?
- ABC.
- Čiže nie z mojej dôchodkovej? (Dala som si bacha, aby som neprezradila, ktorá to je, aj keď už som mala podozrenie, že by to mohla vedieť aj bezo mňa ba že už vie oveľa viac)
- Nie.
- Ako teda viete, že mám druhý pilier?
- (Chvíľa ticha) Nie. Ja som sa vás len pýtala, či si ho chcete nechať.
- Ako viete, že ho mám? Že si je čo nechávať?
- (Druhá chvíľa ticha) Ja to neviem, Preto som sa vás pýtala, či ho máte.
- Milá slečna. Obe vieme, že to tak nebolo. Odkiaľ máte moje telefónne číslo?
- Z databázy.
- Z akej? Dala som sa vyškrtnúť z Oangeáckej, nie som v O2, aj z každej, na ktorú som si spomenula, ak niekde som, zaujíma ma, kde.
- Neviem z akej.
- Tak mi už nevolajte, nemám o vaše informácie záujem, leda že by ste zistili, kto vám dal moje číslo. To je jediná informácia, ktorá ma zaujíma.

Po tom, ako som sa dočítala, že Úrad vlády vyvolával ľuďom a overoval si, či tí, čo podpísali iniciatívu proti okliešteniu infozákona naozaj existujú, mám pocit, že vládna strana má ešte jednu telefonickú agendu. Presviedčať ľudí, že druhý pilier je hovadina, a že majú vláde pomôcť s plátaním dier v rozpočte prachmi, čo do druhého piliera nastrkali. Neviem, či je druhý pilier blbosť a ani ma to nejak extra nezaujíma. Ani Fico, ani Dzurinda ani sám pán Boh mi totiž nemôže zaručiť, že o 30 rokov ktorýkoľvek z pilierov mne čokoľvek vyplatí. Ak poisťovňa skrachuje, som v prdeli. Na druhej strane, tam som v aspoň teraz, zatiaľ v pluse. V prvom pilieri som v prdeli hlbokej už dnes. Sociálna poisťovňa má dlhy, že dovi-dopo. A keď tu o 30 rokov bude prezident Kotleba a premiér Billa Gatesa syn – lebo vylúčiť to na 100% nemožno, ma zaujíma, či tie ich tabuľky s číslami, kde mi vysvetľujú, akí sú super- či jedni, či druhí – budú dobré na niečo iné, než na vytretie (doplňte podľa vkusu). A keďže tú dieru v sociálke nemá kto zaplátať – mládež opúšťa krajinu a žení a sa vydáva inde, kde aj zostáva, rodiť nemá kto, a keby aj mal, musí si premyslieť, či aj uživí a je jasné, že by nás nezachránilo ani keby sme všetci hneď dnes mali 10 deti, ktoré by hneď išli makať a platiť dane, milý štátu, naďalej razím teóriu, že lepšie je prachy spáliť, než ich dať tebe. Dám ti aj naďalej k čomu ma donútiš, ako doteraz, ale aby som ti dávala dobrovoľne čo len cent navyše – zabudni. A už mi nevolaj. Tie óčty platíš z mojich daní. Aj tak mi ten zvyšok plánuješ ukradnúť, ako si mi ukradol už prvú polovicu. A keby v tejto krajine druhý pilier nikdy zavedený nebol, už dávno mi berieš z prvého. Bez telefonátov. Kto by ťa zastavil? Tak na čo sa to tu hráme?
[/content>

Silvia Korenkova

Silvia Korenkova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Ja som ja a inak to už nebude :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu